20 Haziran 2017 Salı

Annesi Memlekete Giden Kızların Yaşadığı Dram

Annem geçen hafta işinden izin alarak memlekete gitti. Hem akrabalarını ziyaret etmeye hem de biraz kafa dinlemeye gitti diyebilirim. Ben ise lys sınavım yüzünden maalesef gidemedim.

Gel gelelim annem gittikten sonra tüm işler bana kaldı sayılır. Annem çalıştığı için evin genel temizliğini ben yapıyordum. O konuda sıkıntı yok. Ama yemek ve çamaşır makinesi konusu beni endişelendiriyor.


Yemek konusunda her zaman kendime güvenmiştim. Hatta çevremde güvenmişti :) Ama nedense annem gittikten sonra elle tutulur lezzetli hiçbir yemek yapamadım. Pilavım dibime tuttu. Üstelik suyunu fazla koyduğum için zar zor yedik. 
İlk defa yaptığım mercimek çorbam tatsız bir şey oldu. 
Menemenim tuzsuz oldu.Her lokmada tuz atmak zorunda olduğumuzdam onunda bir anlamı kalmadı. Dün yaptığım kısır ise çiğ kalmıştı. 

Bu durum aşırı derece moralimi bozdu. Çünkü anneme giderken sen merak etme ben çok güzel yemekler yapacağım diyerek göndermiştim. E beklentiyi yüksek tutunca ister istemez insan üzülüyor.  Nedense bende bu kadar kötü olacağımı tahmin etmemiştim.

 Allahtan iftar yemeğine akrabalar falan çağırıyor da öyle geçiriyoruz bazı akşamları. Kalanları da buzdolabındaki köfte ve tavuklarla hallediyoruz. Ama hala güzel yemekler yapmak konusunda isteğim ve azmim var.

Çamaşır makinesi konusunda da hala annem gelene kadar çalıştırmamaya karar verdim. Çünkü renkleri karıştırırsam evde mazallah üçüncü dünya savaşı çıkabilir.😃

Peki bilin bakalım bu içler acısı hallerim kimin işine geliyor. 
Tabiki annemin😏
Telefonda durumu  anlattığımda  annem " İyi olmuş onlara değerimi anlarlar. Aferim kızım devam böyle " dedi. 

Ağlasam mı gülsem mi bilemedim.☹

16 yorum:

  1. Annedeki özgünven takdire şayan yalnız😇
    bir nazar duası iyi gelir kendine nazar değdirmiş olabilirsiniz💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle nazar değdi çünkü bunu bir çok kez yaşadım :)

      Sil
  2. Yemek konusunda gözünüze kestirdiğiniz bir yemek blogundan birebir tarif deneyin, ilk başlarda göz kararı risklidir. Makineyi çalıştırmaktan korkmayın, şu notebooktan daha karışık değil ya. Karamsarlık yok, bence rüzgar tersine dönecek, haydi!...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek konusunda hala hırslıyım :) nedense denediğim halde beğenemiyorum ama dediğiniz gibi göz kararını bırakmam lazım

      Sil
  3. hahahaha :D yani mantıklı geldi şimdi , değerini gerçekten anlarlar bu sayede :D
    bende misafir geleceğinde hep kötü yapıyorum , hep fazla özgüvenden bunlar :D yada nazar vardır , nazar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kötü yapmak bir yandan avantaj tabi:)

      Sil
  4. 😂😂 ah anneler yok mu😂😂

    YanıtlaSil
  5. bizim evde annem pek anlamaz çamaşır makinesin den :)) Bende 12 yaşımda öğrenmeye başlamıştım yemek yapmaya ilk yaptığım pilav kül olmuştu :)) neyse ki zamanla daha güzel yapmaya başladım şimdi pilav im çok güzel oluyor :)) bizim evden annem gittiği zamanda karışıyor :))) bu aralar anneme yemek işini yıktım bakalım ne olacak :))) benim annemde gitmeyi düşünüyor memlekete :)) Yemek işi için kendini yorma elbet düzelir :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Değerimi anlarlar :D
    Ah şu anneler.Sevgiler annenize ellerinden öpüyorum ^_^

    YanıtlaSil
  7. Dikkatimi çeken bir şey var. Yorumlarımı ya yayınlamıyorsunuz, ya da cevaplamıyorsunuz. Sebebini merak ettim açıkcası. Azerice anlamadığınız için ola bilirmi? Başka bir sebep aklıma gelmiyor çünki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yanlış anlamışsınız. Elimden geldiğince tüm yorumları yayınlıyorum. Size özel olarak yayınlamamazlık yada cevap vermemezlik yapmıyorum. Çok sık bloguma giremediğim için sadece yorumlar geç yayınlanabiliyor bazen. Ayrıca yorumlarınız azerice olmasına karşın anlıyorum.

      Sil
  8. Hersey tamam ama o yemek konusu benide korkutur hep. Halbuki 5 sene evli kaldim ama hep annemin yaninda oldugum icin ayri eve cikinca hergun yemek yapmak gerekicek korkusu olusuyordu icimde. 😂😂 dusununce de ne alaka diyordum esim birsey isteyince zevkle yaptigim icin gayet lezzetli buluyordu. Bilinc alti belki de. Rahatlayıp derin bi nefes alsak belki basarabiliriz 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de acele ettiğimdendir umarım zamanla düzelir 😊

      Sil

Yorumlarınız değerlidir. Laubali ve blog tanıtımı gibi yorumlarsa gözümde sevimsizdir.