26 Mart 2017 Pazar

Tavsiye Listesi - Gökyüzünde Bir Hanım

Hatırlarsanız bloğumda bir anket yapmıştım. "Bir sonraki yayınım ne hakkında olsun? " diye bir soru sormuştum. Çoğunluk tavsiye listesi şıkkını seçmişti.( Çoğunluk dediğimde 3 kişi 😃) Sağolsunlar oy vermişler. Bende onlar için güzel bir tavsiye listesi hazırlayayım dedim. Size tavsiye edebileceğim  ne var diye düşünürken aklıma sevdiğim instagram kullanıcıları, takip ettiğim faydalı bloglar ve youtube kanalları geldi. Bende onları paylaşayım dedim.





Önce sevdiğim ve ilgiyle takip ettiğim güzel bir blogla başlamak istiyorum.

1.Blogun ismi Sade Hayat

Kendisini instagram da keşfettim ve hayatına tam anlamıyla hayran kaldım. Banu Hanım sahip olduğu tüm hayatı geride bırakarak minimalist bir yaşam şeklini benimsemiş. Plazadaki işini bırakarak bir köye yerleşmiş. Doğal hayatı benimsemiş. Evindeki tüm gereksiz eşyalarını atmış ve sadece ihtiyacını karşılayacak kadar eşyayla yaşamını sürdürüyor. Anladığım kadarıyla kendisi az insan çok huzur diyenlerden. Blogundaki tüm yazıları ilgiyle ve severek  takip ediyorum. Kendisi bu yaşam tarzına geçerken nereden başlamış ne yapmış hepsi bloğunda mevcut. Bence işe şu yazısını okuyarak başlayın.

3. Lauren Singer
Minimalist demişken devam ettireyim dedim ve bu kadında yılda sadece bir kavanoz çöp çıkarıyor. Bence instagramına bir göz gezdirin :)
 
2. Gönül Ayyıldız

Yine çok severek takip ettiğim bir başka isim Gönül Hanım. Kendisini bayadır instagram üzerinden takip ediyorum. Herhangi bir tanışıklığımız yok ama yazılarını okuyunca ne kadar samimi bir insan olduğunu görüyorsunuz. Senede bir kaç defa Meal Hatmi Buluşması yapıyor. Buluşup Kuranı Kerim üzerine sohbetler yapıyorlar. Bir ara çok gitmek istemiştim ama maalesef kısmet olmadı. Hesabında ki birçok kişiyi de Kuran'ın mealini okumak konusunda motivasyon veriyor. Hayata farklı bakış açılarıyla bakan insanları seviyorum. Gönül Hanımda onlardan biri bence mutlaka bir bloğuna ve instagram hesabına göz gezdirin :)

3. Sınav Dostum
Benim gibi lys ve ygsye hazırlanan insanlar için çok güzel bir sayfa. Hem derslerle ilgili notlar paylaşıyorlar hem de nasıl ders çalışacağınız hakkında bilgi veriyorlar. Ayrıyeten motivasyon yazılarıyla da gaza getiriyorlar :) Eğer lise öğrencisiyseniz bir bakın derim.

4. Çizerr
Aslında bu hesabı tavsiye edip etmemek arasında kaldım diyebilirim. Önceleri kendisini paylaştığı fotoğraf ve resimler için takip ediyordum. Şimdi ise yazıları için. Duygu ve düşüncelerini çok iyi ifade  eden birisi. Yazılarına bayılıyorum. Şu gönderisini kesinlikle okuyun. Bana hak vereceksiniz.

5. Yaban Elma
Yine instagramda uzun süredir çok severek takip ettiğim bir isim daha. Bence çok farklı ve sıradışı birisi. İnstagramda attığı fotoğraf ve yazılara bayılıyorum diyebilirim :) Onu diğer bloggerlardn ayıran en önemli özelliği ise çocuklarını okulsuz eğitmesi ve doğayla olan iç ice yaşamı.

6. Duygu'nun Dıy Günlüğü
Bu seferde bir youtube kanalı önerisiyle devam edeyim. Çok kolay ve çok orijinal fikirleri olan bir kanal. Samimi ve doğal oluşuna bayılıyorum. Paylşatığı dıy videoları hem herkesin yapabileceği tarzda hem de kaliteli.


7. Dünyadan Sesler
Bu kanalı çok geç keşfettiğim için kendime kızıyorum. Dünyanın her yerinden her türlü müziği kanallarında paylaşıyorlar. Bu kanal sayfasında çok güzel müzikler keşfettim.



8. Barış Özcan
 Barış Özcan. Youtube kanalına Türkiye de kaliteli video yükleyen nadir insanlardan. Kişisel gelişiminize ve genel kültürünüze katkıda bulunacak çok güzel videoları var. Diksiyon ve videoların içeriği olarak çok kaliteli bir çizgisi var. Mutlaka ama mutlaka takip edin.

9. Bella Coco


Sizde benim gibi örgü örerken yeni model arayışlarına girenlerdenseniz bu kanalı da şiddetle tavsiye ediyorum. Dilinin İngilizce olması sizi korkutmasın. Videoları o kadar anlaşılır ki sadece eline bakarak bile yeni model bir örgü öğrenebilirsiniz.

Sizinde tavsiye edeceğiniz kişiler varsa yorum olarak yazabilirsiniz. Umarım beğenmişsinizdir.




10 yorum:

  1. Hayırl ısabahlar çok güzel bir lsite olmuş Gönül hanımı hemen takibe aldım ..okuyup istifade etmek nasip olsun inşallah bu tür blogların (ayrıca sizin de blogunuza benzer blogların)sayısı artması ışığımızın çoğalması dileği ile güzel bir gün dilerim..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı sabahlar :) Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  2. çok güzel paylaşım olmuş, sade hayat'ı ziyaret ettim ve bayıldım diğerlerine de bakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sade Hayat bloğu gerçektende herkesin takip etmesi gereken bir blog. Bana çok şey kattı. Beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  3. Teşekkür ederiz bu güzel tavsiyelerin için :) bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  4. Çox gözəl bir yazı olmuş bu! Sayənizdə tanımadığım yepyeni bloqlar kəşf edəcəm. Təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir liste hepsini inceleyecegim tesekkürler 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir. Laubali ve blog tanıtımı gibi yorumlarsa gözümde sevimsizdir.