31 Mart 2017 Cuma

Tavsiye - 16 Personalities ile Kendinizi Tanıyın

Kendinizi tanımak istermisiniz?

Acaba insanlar benim hakkımda ne düşünüyor?
Beni nasıl tanıyorlar?
Gerçekten de olduğum gibi mi görünüyorum?
Yoksa dışarıdan çok mu farklı biriyim?

Bu soruların cevaplarını bulmak için yanımızdakilere sorduğumuzda bazen onlarda bize karşı objektif bakamıyorlar.

Hiç kimse kimsenin ne niyetle ne yaptığını bilemediği için kesin kararda veremiyor. Kötü biri dediğimiz insan bir bakıyoruz daha sonra pamuk şekeri gibi biri çıkıyor. Yani bazen birilerine sormakla da kendimizi tanıyamıyoruz.

Onun için size yeni keşfettiğim bir siteyi tavsiye etmek istiyorum.




16Personalities

Siteye girdiğinizde karşınıza bir test çıkıyor. Sizden o testi nötrsüz ve yalansız bir şekilde çözmeniz isteniyor. Kısacası kendinize karşı dürüst olmanız isteniyor. Yani iyi biri olacağım diye kendinize uygun olmayan seçeneği işaretlemeyin :)

Test de belli başlı sorular soruluyor. Olaylara karşı tutumunuzdan tutunda davranışlarınızla alakalı sorular yöneltiliyor.
Siz cevapladıktan sonra test sonuçlarınızı gösteriyor. Nasıl bir kişilik tipiniz var? Nelere yatkınsınız ?Ne yapmaktan hoşlanırsınız? İçe dönük yada dışa dönük olup olmadığınızla ilgili karşınıza bir makale çıkıyor.

Peki gerçekten işe yarıyor mu derseniz %95 oranında yarıyor diyebilirim. Çıkan sonucu gördükten sonra  "evet işte bu benim  " dedim. Gösterilen özelliklerin çoğuna sahiptim. Testten oldukça memnun oldum.

Eğer sizde bu testi yapmak ve kendinizin hangi kişilik  tipine girdiğinizi merak ediyorsanız buraya tıklamanız yeter.



4 yorum:

  1. Bunu uzun bir süre önce denemiştim ve aslında kısmen doğru bulmuştum fakat sonuçtan memnun değildim. Kendimi hep sanatçı ruhlu biri olarak tanımladığımdan sıkıcı bir çalışan gibi bir şey çıkmak üzmüştü. Şimdi burada görünce yeniden testi denemek istedim. Bu arada blogunu yeni keşfettim bana da beklerim mutlaka.

    YanıtlaSil
  2. Testi yaptım. Ve gerçekten ben de memnun kaldım. Hatta eşim de yaptı :) Bence internette bulunan bir sürü gereksiz testten çok farklı. Paylaştığınız için çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. blogunuzu yenı kesfettım bende bloguma beklerım..:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir. Laubali ve blog tanıtımı gibi yorumlarsa gözümde sevimsizdir.