24 Mart 2017 Cuma

Bazı İnsanlar Bazılarına Yaradır

Bazı insanlar bazılarına yaradır. Uzun zamandır bana yara olan insanların canımı ne kadar çok acıttığını farkettim. Umarsızca yaptıkları hataların nelere mal olduğunu bilmeyen ,yaptığı hareketin ne sonuçlar doğuracağını kestiremeyen insanlarla , bazen aynı dünyada yaşamak bile insana  "neden ben " diye sorduruyor. Arada isyan etmek istiyorsunuz.
Sende can acıtmak , kızmak , bağırmak en zayıf yerinden şöyle bir çimdik atmak istiyorsun. Bir yerden sonra bir bakıyorsun sende onlar gibi oluyorsun. Bahanense  "hayatta kalmak için yapmak zorundasın " oluyor.



Sonra aslında sende yara açanların da  birer yaraları olduğunu görüyorsun. Onunda canınını birilerinin yaktığını görüyorsun. Onu yerden kaldırmak da istemiyorsun ama bir yandan yere düşsünde istemiyorsun. Elin zoraki onu tutmaya gidiyor.

Sanırım şu an yaşadığım günleri böyle tanımlıyorum. Bazen çok zorlu günlerim oluyor. İmtihanlarla dolu bu dünyada arada nefisime yenilip  "beni mi buldu? " diyorum. Sonra baya kızıyorum kendime. Diğerlerinin hayatı gerçekten senin gördüğün kadar mutlumu ki ? diye de başka sorular yöneltiyorum.Ama kendimi tutamıyorum işte.

Mesela şöyle düşünün. Siz bir kafeye gidiyorsunuz. Tek başınıza bir masaya oturdunuz ve bir kahve söylediniz. Ama şöyle bir etrafa baktığınızda karşı masada duran insanların gülüşmeleriyle karşılaşıyorsunuz. Zorunuza gidiyor. Onların gülüşmelerine kızmıyorsunuz neden bu kadar mutsuz olduğunuza kızıyorsunuz. Ben ağlarken onlar niye gülüyor. Niye hayatlarına devam ediyor gibi sağlıksız düşüncelerle günleri geçiyorsunuz.

Umarım beni anlıyorsunuzdur.
Çünkü bu aralar sabırın kelime anlamını karşılamak için uzun süreli bir savaşın içindeyim. 












11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sanırım birilerinin anlaması iyi geliyor. Teşekkür ediyorum

      Sil
  2. Seni gayet iyi anlıyorum . Dilerim bulunduğun bu durumdan bir an önce feraha çıkarsın Rabbim güzel görenler den eylesin inşallah en güzeline emanet ol sevgililer

    YanıtlaSil
  3. Allaha dua et belki de mutluluğun kapılarını açmak için diğerlerini kapatmak uzun sürebilir. Sen sadece sabret

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua etmez olur muyum derdi verende o alacak olanda o :)

      Sil
  4. Bardağın dolu tarafından bakmak lazım hayata. Belki de etrafına daha dikkatli baksan seni de gıptayla izleyen bir çift gözle karşılaşabilirsin. Polyanna gibi yap inan bana en sakin liman. Bazen mutluluğu da mutsuzluğu da kendimiz yaratıyoruz 😏. Mutlu olmanı ve o yan masadakiler gibi hayatın boyunca gülmeni diliyorum 🤗. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun için. Sanırım şu an polyannacılık bile işe yaramıyor :(

      Sil
  5. Anlıyorum.Yakın zamanda iyi olman dileği ile ~

    YanıtlaSil
  6. Bazı İnsanlar Bazılarına Yaradır çok sevdim bu sözü okuduğumda uzunca düşündürdü beni gerçekten

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir. Laubali ve blog tanıtımı gibi yorumlarsa gözümde sevimsizdir.