Yayınlar

Vestel Mix And Go İzlenimlerim

Resim
Uzun zamandır sağlıklı beslenmek istiyordum. Bunun için de blender almak istedim. Şimdi ne alaka diyebilirsiniz. Sosyal medyaya baktığınızda ya da sağlıklı tariflere şöyle bir göz gezdirdiğinizde blender olayın neredeyse bana göre yüzde yetmişini kapsıyor.

Tabi ki illa olmazsa olmaz diyemeyeceğim ama yardımını da baya gördüm.
Özellikle sağlıklı içecek yapmak için blender çok önemli. Ben hem keseme uygun hem öyle çok da büyük yer kaplamasın kullanışlı bi şeyler olsun istediğim için uzun araştırmalar sonucu Vestel Mix And Go'yu aldım.Yani bir ürün düşünün kullananların yüzde doksan beşi memnun. Ki ben de şu an o kısımdayım.

Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı

Resim
Herkese Merhaba
Bu sefer karşınıza yeni bitirdiğim bir kitapla çıkmak istedim. Uzun zamandır almak istediğim kitaplar arasındaydı. Hem instagram yorumlarında tavsiye eden kişi çok olunca hemde işten ayrılmanın verdiği stresten bir nevi kurtulmak amacıyla bu kitabı almak istedim.

Bim : Epi Ağda Bantları

Resim
Aslında aklımda hiç böyle bir yazı yazmak yoktu. Çünkü ben makyaj veya bakım blogu değilim. Ama bugün acil işim çıkmasından dolayı bu ağda bantlarına muhtaç kaldım diyebilirim. Ve kullanır kulanmaz da şunu dedim "Neden daha önce kullanmadım? "

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo - Hakkında Yorumum

Resim
Lee Sung Kyung'u dizide başrol olarak görür görmez hemen bu diziye başlamalıyım dedim. Kendisini daha önce Cheers İn The Trap dizisinde Beak İn-Ha olarak görmüş ve oyunculuğuna hayran kalmıştım.

Saçlarımı Sabunla Yıkamamın Sonucu

Resim
Bu yazıya  " hemen koşun kızlar doğal sabun alın " demekle başlamayı o kadar çok isterdim ki lakin saçımın sertleşmesinden dolayı diyemiyorum. Biliyorsunuz ki önceki yazılarımda doğal zeytinyağlı sabunu öve öve bitirememiştim. Hatta size uzun uzun neden almanız gerektiğinden de bahsetmiştim. Bazı noktalarda hala sabunu savunuyorum. Ama dediğim gibi bazı noktalarda.


Şampuanı bırakıp sabuna büyük umutlarla başlamıştım. Hatta ona buna sen hala şampuan mı kullanıyorsun hani şu kimyasal olandan diye dalga bile geçiyordum. Ama ne demişler büyük lokma ye büyük konuşma :)

Tavsiye - 16 Personalities ile Kendinizi Tanıyın

Resim
Kendinizi tanımak istermisiniz?

Acaba insanlar benim hakkımda ne düşünüyor?
Beni nasıl tanıyorlar?
Gerçekten de olduğum gibi mi görünüyorum?
Yoksa dışarıdan çok mu farklı biriyim?

Bu soruların cevaplarını bulmak için yanımızdakilere sorduğumuzda bazen onlarda bize karşı objektif bakamıyorlar.

Hiç kimse kimsenin ne niyetle ne yaptığını bilemediği için kesin kararda veremiyor. Kötü biri dediğimiz insan bir bakıyoruz daha sonra pamuk şekeri gibi biri çıkıyor. Yani bazen birilerine sormakla da kendimizi tanıyamıyoruz.

Onun için size yeni keşfettiğim bir siteyi tavsiye etmek istiyorum.

Saçlarımı Sabunla Yıkıyorum

Resim
Herkese merhaba :)

Başlıktan da anlayacağınız üzere şampuan ile saçımı yıkama durumuna bir son verdim. Ve artık sabuna geçtim.

Bu radikal kararımın nedeni de hangi şampuanı kullanırsam kullanayım saçlarımda istediğim sonuca ulaşamamak oldu. Cidden hemen hemen her markaya para yatırmışımdır. Ama yok saçlarım hep aynı. Ve bir süre sonra kullandığım şampuanın saç derimi daha fazla kaşındırdığını gördüm.